Order of the sith
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Alliance i spillet ogame
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ansøgnings muligheder

Go down 
ForfatterBesked
Krisserm
Gæst




Ansøgnings muligheder Empty
IndlægEmne: Ansøgnings muligheder   Ansøgnings muligheder EmptyOns Nov 25, 2009 1:01 pm

Hej Sith

Jeg faldt over jeres alliance på serveren "Andromeda"
Da det ikke fremgår af jeres ally forside, hvad i søger ville jeg hører lidt om mine muligheder som fremtidet medlem af jeres ally

Begyndte for 2 dage siden på Andromeda serveren, så er ikke særlig stor i nu, så kan nok ikk bruges til så meget, men vokser stærkt, da jeg har holdt en pause for ogame i nogen tid, har nok spillet i 2 år sammenlagt de pauser jeg har taget, Mener jeg spillet i uni 7, plads 50-100 husker ikke lige det korekte tal Smile

Sidst jeg var aktiv i ogame, spillet jeg som Raider, men kan også virke som miner, hvis det behøves

Hvis i kan bruge mig vil jeg da stå til rådighed, hvis i har nogen spørgsmål om mine "skills" eller noget vedr. min ansøgning er i velkommen til at smide mig en mail over ogame
Nickname Krissermaaan.

Mvh. Krisser Smile

P.s Ligger tæt på en af jeres medlemmer "macgergor" tror jeg nok han/hun hed.
Tilbage til toppen Go down
Krisserm
Gæst




Ansøgnings muligheder Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgnings muligheder   Ansøgnings muligheder EmptyOns Nov 25, 2009 1:07 pm

Undskyldere havde ikke lige set i havde jeres krav under rangliste.

Så må jeg smide en ny ansøgning til den tid jeg er i top 500 Smile

Mvh. Krisser.
Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgnings muligheder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Order of the sith :: Velkommen til SITH :: Ansøgninger-
Gå til: